SENTRYSITE SUPPORT CENTER
מאגר הדרכות שאלות, ותשובות שנכתבו רק עבורכם
" מעט ידע שמלווה במעשה, שווה יותר מהרבה ידע שמלווה בבטלה "
פוסטים ועמודים
- יצירת תוכן חדש, עמודים ופוסטים
- עריכת תוכן עם אלמנטור
- הוספת עמוד לפריט ראשי ונייד
- מאגרי תמונות לשימוש חופשי
- שירותי עיצוב והוספת תוכן מקצועיים
חנות אונליין וקטלוג
- מערכת ההזמנות
- מערכת ניהול המלאי
- הוספת קטגוריות ותכונות
- הוספת מוצרים רגילים ווריאציות
- עמוד הקטלוג והסתרת מוצרים
- מערכי משלוחים, קופונים ומבצעים
חבילות אחסון ודומיין
- שטח אחסון ותעבורה חודשית
- שיפור מהירות הגלישה באתר
- דומיין, החלפה, חידוש ועלויות
- עוגיות ושמירת מטמון
- מדריך לרכישת דומיין
התממשקות וקשרי גומלין
- Zap השוואת מחירים
- מסופי סליקה וספקי אשראי
- מערכות דיוור אלקטרוני
- התחלת שיחת Whatsapp וקבוצות
- צ'אט Facebook Massanger
- איתור כתובות עם Google Maps API
- חברות משלוחים והפצה
קידום אורגני וממומן
- מה משפיע על המיקום שלי ב-Google?
- מה לעשות בכוחות עצמי לשיפור מיקום ב-Google?
- הטמעת פיקסלים של Google ו-Facebook
- מה ההבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן?
- כמה עולה קידום אורגני וקידום ממומן?
- על אילו שירותי קידום כדאי לשלם?
- איך להעביר אתר בלי לפגוע בקידום האורגני?
שאלות ותשובות פופלריות
לפני בחירת הפלטפורמה יש לבצע הבחנה בין "זירת מסחר אלקטרוני" ל-"אתר אינטרנט עמצאי".
בין זירות המסחר האלקטרוני
eBay, אמזון, אליאקספרס, Etsy וכדומה.
אתר אינטרנט עצמאי
מרבית אתרי האינטרנט בעולם מבוססת על מערכת ניהול התוכן WordPress, שנחשבת למומלצת ביותר מבחינת מהירות הגלישה, חוויה ויזואלית, ניהול התוכן וקידום אורגני.
בהשוואה למתחרים (Wix ו-Shopify), מניסיוננו ולפי דעתנו WordPress מספקת את המענה בטוב והאיכותי ביותר. במיוחד אם מדובר בחנויות מסחר אלקטרוני.
זירות מסחר אלקטרוני, כמו אמזון, eBay ועליאקספרס, מאפשרות למוכרים להגיע לקונים רבים. אם מדובר במחירת מוצר ללא ייחודיות מסחרית, כשהערך העקרי שלו הינו המחיר הזול על פני המתחרים – זירות המסחר יעניקו מענה מספק.
במידה והמוצר שברצונכם למכור בעל ייחודיות, וכמו כן לכם כמוכרים ישנה ייחודיות (חברה או מותג) – בניית אתר משלכם תאפשר ליצור "זהות וייחודיות" בפן העיסקי והמיתוגי. חווית המשתמש תותאם אל הלקוחות שלכם, והכי חשוב – הלקוח ידע מי הספק שלו! בשונה מזירות המסחר, בהן ההתעסקות הינה במוצר בלבד ללא תשומת לב למוכר.
כמו כן, אתר חנות משלכם יוכל להתקדם באופן אורגני במנועי חיפוש, ולהגדיל את הכניסות והמכירות ללא תשלום עמלה לזירת מסחר כזו או אחרת. 100% רווח שלכם.
לפני שנתחיל נספר כי בעזרת כל אחת משלושת הפתרונות נוכל לקבל אתר אינטרנט מקצועי, יפה ושימושי.
עם זאת יש לעשות את ההבדלה בין השלוש:
Wix – חברה המספקת מענה לבניית אתרים (בסגנון "עשה זאת בעצמך"). לאור המודל הנ"ל, אפשרויות הפיתוח מוגבלות וכמו כן, האפשרות להתממשק בחופשיות עם חברות צד ג' (כמו מערכות סליקה, דיוור אלקטרוני, מערכות CRM ועוד).
Shopify – חברה המתמחה בפתרונות לחנויות אונליין בלבד (ללא אתרי תדמית), ומציע מגוון פיצ'רים מתקדמים למשתמשים בחנויות שלה. עם זאת, ידועה בעמלת השימוש והסליקה הגבוהה וקושי להתממשק עם חברות צד ג'.
WordPress – פלטפורמת ניהול התוכן הנפוצה בעולם. אינה שייכת לחברה והשימוש בה הוא חינמי. לפלטפורמה קהילת מתכנתים גדולה, המאפשרת למפתחים לקבל תמיכה ושימוש בפיתוחים קיימים (ללא צורך בפיתוח על חשבון הלקוח).
נוכחות אינטרנטית הינה הכרחית לכל עסק. זה כרטיס הביקור שלנו וזו הדרך של הלקוחות שלנו לשמוע על השירותים והמוצרים שלנו כעסק.
טווחי המחירים בשוק משתנים בהתאם לאפיון וצורכי הלקוח:
עלות של אתר אינטרנט תדמיתי הינה החל מ-3,500 ש"ח
עלות של אתר קטלוג / בלוג הינה החל מ-4,500 ש"ח
עלויות של חנויות אונליין הינן החל מ-10,000 ש"ח
צריך לזכור שלכל עסק צרכים משלו. ובהתאם יפותחו פיצ'רים ייעודיים עבורו שישפיעו על המחיר הסופיץ