fbpx

תנועת הצופים העבריים בישראל.

“מערכת תכנית הכשרות” של המסע בצופים הנו פרויקט פנים ארגוני אשר נועד לשמש את כלל גורמי ההדרכה בתנועה, החל ממחלקת הדרכה, דרך ההנהגות ועד המדריכים בשבטים. המערכת מאחסנת, מנגישה ומציגה למשתמש את כלל תכני ההדרכה הרבים המוחזקים בידי התנועה מזה שנים.  כמו כן, המערכת מאפשרת גישה לתוכני ההדרכה מכל מכשיר, בכל מקום ובכל עת – יכולות אלו מעניקות למדריכים אפשרות לצרוך את התכנים גם בשטח ובטיולים וכמובן לנהל את  המועדפים והשמורים באזור האישי.
תוכנית מרכזים - תבנית ראשית
בתנועת הצופים כותבים פעולות ותכני הדרכה עוד משנת 1907. התכנים נאספו ותויקו במדור ההדרכה של התנועה. יחד עם מדור הדרכה יצרנו מערכת תוכן ייעודית המכילה מאות תכנים ופעולות. המערכת מאפשרת מגוון רחב של רמות סינון ומיון לפי תאריכים, קטגוריות, תגיות, נושאים ומסננים אחרים.
לתנועת הצופים שפה גרפית ייחודית אשר גובשה עם השנים. אנו, יחד עם מעצבת התנועה, יצרנו קו גרפי חדש הכולל אייקונים ומניפת צבעים שתיתן למערכת חיים חדשים, תכניס עניין לתוכן ותעניק חווית משתמש נוחה ופשוטה.
המדריכים המשתמשים, יכולים להגיע בכמה קליקים ספורים לכל פעולה או תוכן המצוי במערכת, החל ממנוע החיפוש הפנימי ודרך סרגלי הניווט האינטואיטיביים. עם כניסתם לגלריית תוכן, יוצגו כלל התכנים בגלריה תוך הצצה והבלטת עיקריי התוכן עצמו כגון: תאריך, תקציר, משך הפעולה, עזרים, נספחים ועוד…
אחרי החיפושים והסינונים בגלריות התוכן, יצרנו עבור המשתמש אזור אישי בו יוכל לשמור ולהסיר תכנים מועדפים, לשתף תכנים עם מדריכים אחרים, להתכתב בפורום הפנימי ולשתף תוכן שהוא עצמו כתב עם מחלקת ההדרכה של התנועה. כמובן ולמערכת מספר רמות הרשאה שונות עבור המשתמשים, המאפשרות לארגון שליטה ובקרה מלאה על המתרחש.
"היה נכון, נכון תמיד"

BeCPA.

פרויקט הדגל מטעם מועצת רואי החשבון בהובלת משרד הייעוץ הפיננסי "אסיאג יועצים", מציע שירות ייחודי לסטודנטים בוגרי התואר בחשבונאות הנמצאים בשלב שלפני בחינת המועצה (מבחן ההסמכה לרואי חשבון). במטרה ליצור שקיפות מלאה בין המועצה (כותבי הבחינה) לסטודנטים ולישר קו בין רמות הלימוד שבמכללות ובאוניברסיטאות השונות, בנינו את מערכת המבחנים "BeCPA".
מערכת אסיאג יועצים- עמוד קטגוריה
Live Dashboard – עם כניסת הסטודנט למערכת מוצג לוח בקרה מתקדם, המציג נתונים כגון: מועד הבחינה הקרובה, המיקוד לבחינה, סטטיסטיקות על בחינות עבר, השאלות האחרונות שהועלו למערכת ועוד…
המערכת מוזנת בתכנים חדשים ברמה השבועית, אליה מעלים מבחנים ושאלות מכלל מוסדות הלימוד המובילים בארץ לחשבונאות וראיית חשבון. בין המוסדות תוכלו למצוא את אוניברסיטת תל-אביב, אוניברסיטת בר-אילן, האוניברסיטה העברית בירושלים, המכללה למנהל, המרכז הבינתחומי הרצליה, מכללת רופין, הקריה האקדמית אונו, מכללת שערי מדע ומשפט, אוניברסיטת חיפה ועוד…
פרויקט הדגל מטעם מועצת רואי החשבון בהובלת משרד הייעוץ הפיננסי אסיאג יועצים, מציע שירות ייחודי לסטודנטים בוגרי התואר בחשבונאות ובשלב שלפני בחינת המועצה (מבחן ההסמכה לראיית חשבון).

helpy.

פיתוח ישראלי של שני יזמים בוגרי תכנית "מאיץ פיננסי" של המסלול האקדמי המכללה למנהל, המוביל מיזמים עולמיים בתחום הפינטק (Fintech).
אפליקציית האינטרנט helpy נותנת מענה ייחודי לזקוקים להגיש תביעת ביטוח על תאונת רכב ברגע האמת. האפליקציה מאפשרת למשתמש להגיע בקלות לעמוד הגשת התביעה, להזדהות ולמלא בכמה שלבים פשוטים את כל הפרטים. עם שליחת הפרטים, חברת הביטוח של המבוטח תקבל את הנתונים ותתחיל בטיפול, ללא צורך בטלפון, נציג שירות והתערבות אנושית כלשהי.

2
האפליקציה משמשת משתמשי קצה בהגשת תביעת ביטוח תאונה בזמן אמת. תהליך הגשת התביעה הנוכחי בו המבוטח נדרש לאסוף את כלל פרטי התאונה והמעורבים ובמועד מאוחר יותר להגיש את התביעה בתהליך ארוך הכולל שיחות טלפון ומילוי מסמכים וטפסים. Helpy יצרו דרך חדשה ופשוטה להגיש תביעה בזמן אמת, תוך צילום כלל התמונות הרלוונטיות, הזנת פרטי המעורבים באפליקציה ושליחה מקוונת כמה דק' לאחר התרחשות האירוע.
עיצוב האפליקציה משלב קווים מודרניים ונקיים, צריך להתאים את השימוש לקהל יעד צעיר-מבוגר המכיר את השימוש בטלפון הנייד אך אין באפשרותו להקדיש מאמץ וזמן בחשיבה וניווט במסכים מכיוון ונמצא תחת לחץ. לכן, המסכים מלווים באייקונים המצביעים על הנדרש, סימון תהליך בעיגולי מיקום במציג את השלב בתהליך וכמובן כפתורים ברורים ונגישים.

פלטת הצבעים נבחרה בקפידה יחד עם מעצב סנטריסייט, כשהצבעים הכחולים משרים הרגשה של ביטחון ומתקשרים באופן ישיר עם תחום הפיננסיים. הצבעים הירוקים משרים תחושות רוגע נוחות אשר באים להקל על המשתמש בעת ביצוע תהליך שנתפס "כמייגע" ו"לא נעים" לביצוע.

לאחר הגשת התביעה, ניתנת ללקוח אפשרות לקבוע עם מגוון ספקים (מוסכים, פחחים, צביעה וכו'), אשר ייתנו מענה באופן ישיר לצרכים עקב התאונה. הספקים יקבלו את הטיפול באופן מקוון במערכת ניהול ייעודים עבורם, המציגה את כלל הטיפולים החדשים, אלו שבביצוע וכמובן אלו שטופלו ועליהן מיועדים לקבל תגמול מחברת הביטוח.

אפליקציה ייעודית

washi decor.

חברת וואשי דקור הוקמה מהצורך והדרישה של שילוב העיצוב היפני בעולם המערבי. נייר האורז הקיים כבר מאות שנים ובעל מאפייני עיצוב בולטים, פותח בשנים האחרונות למוצרים חדשים בעלי מאפיינים ויתרונות מובהקים: עמידות ללחות ולמים, אלסטיות חזקה ומוצרי זכוכית אקרילית בעובי של עד 5 מ"מ. שילוב העיצוב מהמזרח בעולם המערבי יוצר שילובים מדהימים אותם חברתנו משווקת בישראל, החל מגופי תאורה, קירות הפרדה בשילוב תאורה, וכן שילוב של חומרי גלם איכותיים המיובאים מיפן לעיצוב הבית.
washi 1