fbpx

helpy.

פיתוח ישראלי של שני יזמים בוגרי תכנית "מאיץ פיננסי" של המסלול האקדמי המכללה למנהל, המוביל מיזמים עולמיים בתחום הפינטק (Fintech).
אפליקציית האינטרנט helpy נותנת מענה ייחודי לזקוקים להגיש תביעת ביטוח על תאונת רכב ברגע האמת. האפליקציה מאפשרת למשתמש להגיע בקלות לעמוד הגשת התביעה, להזדהות ולמלא בכמה שלבים פשוטים את כל הפרטים. עם שליחת הפרטים, חברת הביטוח של המבוטח תקבל את הנתונים ותתחיל בטיפול, ללא צורך בטלפון, נציג שירות והתערבות אנושית כלשהי.

2
האפליקציה משמשת משתמשי קצה בהגשת תביעת ביטוח תאונה בזמן אמת. תהליך הגשת התביעה הנוכחי בו המבוטח נדרש לאסוף את כלל פרטי התאונה והמעורבים ובמועד מאוחר יותר להגיש את התביעה בתהליך ארוך הכולל שיחות טלפון ומילוי מסמכים וטפסים. Helpy יצרו דרך חדשה ופשוטה להגיש תביעה בזמן אמת, תוך צילום כלל התמונות הרלוונטיות, הזנת פרטי המעורבים באפליקציה ושליחה מקוונת כמה דק' לאחר התרחשות האירוע.
עיצוב האפליקציה משלב קווים מודרניים ונקיים, צריך להתאים את השימוש לקהל יעד צעיר-מבוגר המכיר את השימוש בטלפון הנייד אך אין באפשרותו להקדיש מאמץ וזמן בחשיבה וניווט במסכים מכיוון ונמצא תחת לחץ. לכן, המסכים מלווים באייקונים המצביעים על הנדרש, סימון תהליך בעיגולי מיקום במציג את השלב בתהליך וכמובן כפתורים ברורים ונגישים.

פלטת הצבעים נבחרה בקפידה יחד עם מעצב סנטריסייט, כשהצבעים הכחולים משרים הרגשה של ביטחון ומתקשרים באופן ישיר עם תחום הפיננסיים. הצבעים הירוקים משרים תחושות רוגע נוחות אשר באים להקל על המשתמש בעת ביצוע תהליך שנתפס "כמייגע" ו"לא נעים" לביצוע.

לאחר הגשת התביעה, ניתנת ללקוח אפשרות לקבוע עם מגוון ספקים (מוסכים, פחחים, צביעה וכו'), אשר ייתנו מענה באופן ישיר לצרכים עקב התאונה. הספקים יקבלו את הטיפול באופן מקוון במערכת ניהול ייעודים עבורם, המציגה את כלל הטיפולים החדשים, אלו שבביצוע וכמובן אלו שטופלו ועליהן מיועדים לקבל תגמול מחברת הביטוח.

אפליקציה ייעודית