fbpx

Gastigo Stu.

חברת Gastigo Stu מציעים לקהל לקוחותיה מגוון רחב של אקססוריז לגברים. בין המוצרים תמצאו תיקים, ארנקים, פריטי לבוש משלימים ותכשיטים. המכירות מתבצעות בחנות האינטרנט של החברה המופעלת ב-7 שפות שונות. המוצרים מיוצרים ונבחרים בקפידה ע"י מעצב החברה אשר מתווה את הקו העיצובי המוביל.

Gstu Home Page
המותג מבוסס על הצורך ההולך וגובר של אוכלוסיית העולם לקניה מקוונת באינטרנט. חברת גסטיגו סטו זיהתה כי קניית אופנה ברשת הינה במגמה חיובית וניתן לייצר מותג המבוסס על מכירת אקססוריז און-ליין. הנתון כי ללקוח אין אפשרות לחוש את המוצר מוצג כחיסרון בקניית אופנה ברשת, על כן הושקעו מאמצים רבים בצילום ובטקסט ייחודי.
כמו בכל פרויקט, עיצוב האתר הינו חלק מרכזי ומשעמעותי הגדל פי כמה וכמה בעיצוב חנות אופנה למכירה און-ליין. בכמה שלבים פשוטים עלינו ליצור חוויית גלישה המדמה שוטטות בחנות פיסית- הכוללת אפשרויות רבו לסקירת המוצר במטרת המחשתו בצורה מיטבית, והנחיית הגולש באופן הוספת הפריטים לסל וביצוע תשלום וקלות ומהירות.

peaceUp.

פיסאפ הינה חברת אופנה מבית מותג האופנה דאון-טאון אשר כבש את באר שבע בעשור האחרון ושולט בתחום ביגוד אופנת הרחוב בעיר וסביבתה. כלל מוצרי בחנות נבחרים על ידי הסטייליסטית ליז בן שושן, אשר מנהלת את החנות בעיר ומכירה באופן אישי את רוב הלקוחות. פיסאפ הינה פריצת הדרך הדיגיטלית של מותג האופנה המצליח דאון טאון.
פיסאפ קאבר
פיסאפ נוסדה על מנת לחשוף את המותג "דאון טאון" אל מעבר לגבולות הדרום, ולתת מענה ממשי לכל העוקבים אחר המותג ברשתות החברתיות. כמו כן, קיים רצון לשווק את המותג מחוץ לגבולות ישראל ולחשוף חברה בעלת אופי צעיר, אופנת רחוב ייחודית המעניקה תחושות וסיפוק של הרבה מעבר לחנות אופנה.
את אתר האופנה מבית דאון טאון עיצבנו בהשראת אופנת הרחוב המדוברת והסגנון החדשני עדכני שמוביל את הסטייליסטית ליז בבחירת מוצריה. פיסאפ מכילה מגוון רחב של תמונות אופנה מהפקות אופנה ייחודיות לדאון טאון, אשר מוצגות באמצעות גלריות תמונות רספונסיביות מתחלפות, הודעות פופאפ שונות וכו'.

YoYo Phone.

רשת יו יו פון אשר מרבית מסניפיה ממוקמים ברחבי תל אביב, הינה דוגמה לניצול הזדמנויות עסקיות. בעלי החברה, אשר כמו כל סיפור אהוב החלו את פעילותם עם חנות קטנה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, עשו הכל נכון בליווי מוטיבציה והתמדה וגדלו לרשת שיווק ומכירה של מכשירי אלקטרוניקה בדגש על טלפונים סלולריים. כמו כן, הרשת מציעה שירות תיקונים במחירים אטרקטיביים וזמנים מהירים.

yoyo-home
עם פניית יו יו פון אלינו יצרנו קו עיצובי ייחודי המשלב את המיתוג הנוכחי של העסק, המלווה אותו מזה שנים, יחד עם האלמנטים והצבעים המובילים את עולם הטכנולוגיה בדגש על עולם הסלולר והמותגים הגדולים.

מברשת השיער של גוגי.

גוגי החלה את פעילותה המסחרית בשנת 2014. יזם צעיר, אשר הגיע מתחום אופנת השיער החליט כי קיים צורך במברשות שיער ייחודיות, אשר יתנו מענה לנשים וילדות בעלות שיער ארוך. אחרי שלבי האפיון ובחירת החומרים, יצאה מהמפעל בישראל הדוגמא הראשונה למברשת ומשלב זה הכל היסטוריה.
gogi- Home
כיצרן חדש בתחום הטיפוח ישנן כמה דרכים להפצת מוצריך: מכירת מוצריך באופן סיטונאי למפיצים ורשתות הפרוסות ברחבי הארץ מוכרות לצרכן הקצה, ופתיחת חנות וירטואלית למכירת המוצרים און-ליין. כמובן ודרך אחת אינה סותרת את השניה, וגוגי פעלו בפתיחת חנות וירטואלית יחד איתנו.
טרם תחילת העבודה נדרשנו לחקור את התחום, להכיר את המתחרים ולהבין מי קהל היעד למברשות השיער של גוגי. אחרי שלב האפיון הסקנו כי גוגי פונה לנשים ואמהות אשר יקנו להן ולידלותיהן את המוצר. בעיצוב חדשני וילדותי לא מדי, יצרנו את החנות הוירטואלית של גוגי!

Studio Pepe.

סטודיו פפה הינה חברת אופנה מוכרת באזור תל אביב-יפו בעשור האחרון ושולטת בתחום ביגוד אופנת הרחוב בעיר וסביבתה. כלל מוצרי בחנות נבחרים על ידי הסטייליסטית מיכל משעני, אשר מנהלת את החנות בעיר ומכירה באופן אישי את רוב הלקוחות.
SP - HOMEPAGE

The Nuts Chef.

השף המטורלל התחיל את דרכו עם חזון טבעוני ויומרני ביצירת גבינות טעימות כמו שאנחנו אוהבים ועם רכיבים מהצומח בלבד. בגיאונות אמיתית, יצר סדרת גבינות מבוססות אגוזי קשיו, ששמנוניותם מאפשרת יצירת ממרח דמוי גבינה בטעמים עוצרי נשימה. הגבינות הנפלאות נפוצו מפה לאוזן ובעבודת שיווק טובה הצליח השף המטורלל לחדור לרשתות המזון הגדולות כגון ניצת הדובדבן.

HOME
השף המטורלל פנה אלינו עם מטרה גדולה – להגיע לכל בית טבעוני בישראל ולאפשר לו לרכוש את הגבינות אונליין. יחד עם השף, עיצבנו, בנינו ויצרנו את חנות האינטרנט המעניקה מידע מלא אודות הגבינה, וכמובן תהליך הזמנה ותשלום פשוט ונוח.
לספק גבינות בהזמנה אונליין זו אינה משימה פשוטה, כאשר יש לשנע את החבילות במשאית קירור ייעודית. מכיוון ובכל יום פוקדת המשאית איזור אחר בארץ, יצרנו עבור הלקוח מערך משלוחים, המציג ללקוח בעת ההזמנה מועד אספקה מתוך לוח שנה ושעות אספקה בהן יהיה זמין לקבל את החבילה.
יש שמעדיפים לראות את הגבינה בעיניים. אנחנו לא זנחנו אותם! פיצ'ר ייחודי שמבקש את מיקומך, מציג את כל נקודות המכירה שבאיזור, עם הוראות ניווט ותצוגת רחוב, יוכלו הגולשים לנווט ליעד. הכל בהתממשקות מלאה עם Google Maps.

TwoTone.

טוב לראות פנים מוכרות. המעצבים מטוטון פנו אלינו אחרי שמכרו אונליין במשך תקופה בחנות אינטרנטית הדורשת שדרוג. למותג כמו טוטון נדרשת חנות ייחודית ואלגנטית, לפחות כמו הבגדים אותם מעצבים. את הקו העיצובי קיבלנו מהם. בכל זאת, מעצבים. אך יחד איתם יצרנו חנות מסחר אלקטרוני מתקדמת, הכוללת מגוון רחב של פיצ'רים לשימור הלקוחות והגברת המכירות ללקוחות חוזרים. הלקוחות של טוטון רגילים לקלאס מסוים אותו הבאנו לידי ביטוי גם באתר האינטרנט.
TWOTONE_MAIN_COVER
טוטון משתמשים במערכת הסליקה המתקדמת באינטרנט, יחד עם ישראכרט וחברת רוויחית הקמנו מסוף אינטרנטי קל ונוח, המאפשר ללקוח לשלם בביטחון ובפשטות. כמובן שעם ביצוע העסקה, נשלחת אל הלקוח חשבונית ירוקה עם פרטי העסקה, החוסכת מבעל העסק הדפסה או שליחה במייל באופן ידני.