fbpx

אתרי תדמית

אתרי תדמית אינפורמטיביים, אתרי קטלוג ואתרי בלוג

היום, לבנות אתר אינטרנט כמעט כל אחד יכול. בעזרת פלטפורמות ניהול תוכן וכלים מתקדמים אחרים, גם האדם הפשוט יכול להעלות אתר אינטרנט לאוויר ובזמן לא רב. אך השאלה האמתית היא, האם זה מספיק לצרכים שלי?

אנשים נוטים לחשוב שאתר אינטרנט יפה זה מספיק. אך בואו ננסה להבין מה המטרה האמתית שלנו בהקמת אתר תדמית. התשובה לכך פשוטה ומתאימה לכולם – הגדלת החשיפה ויצירת "קריאה לפעולה" על ידי הגולש (קריאה לפעולה בעברית פשוטה = לגרום ללקוח לבצע פעולה כגון יציאת קשר, השארת פרטים, הזמנה, רכישה וכו'). אחרי ששמנו את המטרה מנגד עינינו, אפשר להבין שאתר שהוא רק "אתר יפה" לא יגרום ללקוח שלכם לבצע פעולה, ועל מנת לגרום לו לעשות זאת, יש להשקיע בדברים נוספים. אז מה עוד צריך לעשות?

THREE STEPS

תהליך בניית אתר תדמית מקצועי כולל 3 שלבים עיקריים. אפיון, עיצוב (UI) ויצירת חוויית משתמש (UX). ללא אפיון נכון או תשומת דגש חזק על חווית המשתמש, הסיכוי לגרום ללקוח לבצע פעולה, קטן באופן משמעותי.

CHARACTERIZATION

אפיון האתר מתחיל למעשה עוד עם אפיון העסק שלכם. האפיון כולל את הכרת השוק והתחרות , חקר מתחרים ועסקים בעלי אופי פעילות דומה וניתוח קהל היעד והלקוח הפוטנציאלי. עם הנתונים שאספנו נוכל ליצור את "מבנה האתר" (הכולל עמודים, תפריטים, סרגלי ניווט וכו'), באופן שיתאים לעסק שלכם, לשוק ולתחרות וכמובן לגולש, שהוא הלקוח הפוטנציאלי שלכם ואליו אתם פונים.

(DESIGN (UI

מתוך האפיון שגובש והתאם למיתוג הקיים לעסק (במידה וקיים), אנו יוצרים את הקו העיצובי. מרכיבים פלטת צבעים הכוללת בין 3-5 צבעים וגוונים מרכזיים, מחליטים על גודלי הפונטים עבור הכותרות, הטקסטים והכפתורים, התאמת הנפשות, קובצי GIF ועוד.

(EXPERIENCE (UX

אחרי שבידנו מבנה האתר (משלב האפיון) והקו העיצובי שגובש, אפשר לצאת לדרך לשלב חווית המשתמש. בשלב זה נטמיע את הטקסטים, התמונות ושאר החומרים על גבי העמודים והתפריטים, תוך מחשבה על "המסלול" או "הדרך" שיעבור הגולש, מרגע הכניסה לאתר ועד ביצוע הפעולה. בני אדם מגבשים רושם ראשוני תוך שניות בודדות, ולפעמים תוך שניות מקבלים גם החלטה. על כן, יש להשקיע מחשבה רבה במסך הכניסה וכן בתהליך הדפדוף והגלילה.